The Tailor benoemd tot ‘Beste Hotelbar 2017’

AMSTERDAM – 21 april 2017 - De Amsterdamse cocktailbar The Tailor laat zich een prestigieuze titel aanmeten. De bar in het iconische NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky heeft met vakmanschap, huisgemaakte bitters en op maat gemaakte dranken de titel ‘Beste Hotelbar 2017’ in de wacht gesleept bij de Red & Grey Best Hotel Bar Award.

De kwaliteit van de cocktails en de service is zeer hoogstaand. Ondanks dat de bar verstopt is achter de lobby, weten ook Amsterdammers hem te vinden en de spectaculaire cocktails te waarderen.

Jury Red & Grey Best Hotel Bar Award 2017

"Het is fantastisch dat onze bar deze prestigieuze award gegund is. The Tailor is geliefd door het vakmanschap en de toewijding van ons team. Deze award is dan ook een groot compliment aan alle medewerkers.", aldus Herman Klok, Hotel Director van NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky.

The Tailor bedrijft op moderne wijze het cocktailambacht met exclusieve huisgemaakte bitters, infusies, soda’s en likeuren, die in samenwerking met Tess Posthumus en Wynand Fockink ontwikkeld zijn. Rode draad binnen de bar is het vakmanschap van kleermaker A.W. Krasnapolsky die in 1856 vanuit Polen naar Nederland reisde. Voor iedere smaak, gelegenheid en stijl creëert The Tailor een cocktail die past als een maatpak. Het kleermakersvak keert ook subtiel terug in het urban bohemian decor en op het terras van de cocktailbar met subtiele stiksels, knoopjes, vintage paspoppen en een mix van stoffen en materialen.

Over Red & Grey Best Hotel Bar Award

De Red & Grey Best Hotel Bar Award wordt sinds 2012 georganiseerd om het groeiende aantal hotelbars in Amsterdam te beoordelen en te bekronen. Op 20 april 2017 werden drie awards uitgereikt: Beste Klassieke Hotelbar, Beste Nieuwe Hotelbar en Beste Hotelbar. Sinds dit jaar wordt de Red & Grey Best Hotel Bar Award ook in andere steden (buiten Nederland) uitgereikt.

www.barthetailor.com | 020 554 6114