136223 800fa5bf 8abc 4487 bb86 dae697e6b8c1 nhc header persbericht large 1405606629

Luxueus 5* hotel introduceert ultieme ‘luxury escape’

NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky verwent gasten met een nieuw niveau van luxe

Amsterdam, 21 december 2016 – Het 5* NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky, gelegen in het centrum van Amsterdam, biedt exclusieve luxury pakketten aan, met een startprijs vanaf € 8.000,- per nacht. Dit pakket bevat tien ‘pure pleasure’ elementen voor een onbeschrijfelijk gevoel van luxe. Dit ultieme pakket bevat onder meer één nacht in de Royal Suite met uitkijk op de Dam en het Koninklijk Paleis, limousineservice van en naar het vliegveld, een driegangen lunch verzorgd door het culinaire team van The White Room by Jacob Jan Boerma, champagne ontbijt, een diner bij het 1* Michelin restaurant Vermeer en een personal shopper & stylist.

Wij verheugen ons op het verwelkomen van gasten in een van de meest iconische hotels van Nederland, in een suite die alle verwachtingen overtreft en bijdraagt aan ‘the extraordinary feeling’. Wij kijken er naar uit om alle wensen van onze gasten uit te laten komen met dit unieke pakket”, zegt Herman Klok, Hotel Director van NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky.

In de renovatie van de Royal Suite is een half miljoen euro geïnvesteerd. De Royal Suite heeft een ruimtelijke en ‘koninklijke’ sfeer met zijn 118,7m² en is voorzien van uitstekend comfort, buitengewone services en luxe voorzieningen, zoals een eigen lift, een walk-in regendouche, een jacuzzi en een semi-open badkamer. Om alle wensen uit te laten komen, is een 24-uurs butler service ook mogelijk. Bovendien heeft de Royal Suite een aansluitende suite van 33,1m² die kan dienen als extra kamer voor de kinderen of het huisvesten van personeel, beveiliging of een nanny. De suite is uitgerust met een hightech beveiligingssysteem en kogelvrij glas, waardoor het één van de veiligste suites in hotels ooit is.

De ‘Ultimate Luxury Escape Package’ is speciaal ontworpen voor gasten die echt het Koninklijke gevoel willen ervaren wanneer ze in Amsterdam zijn. Voor gasten die nog net iets meer willen zijn er extra opties beschikbaar, zoals een privé diner bereidt door 3* Michelin Chef Jacob Jan Boerma of een privé cocktail workshop door ‘s werelds beste vrouwelijke bartender Tess Posthumus. Het toegewijde en ervaren personeel staat klaar om elke wens te vervullen en om van elk verblijf een onvergetelijke ervaring te maken met behulp van deze unieke accommodatie, de uitstekende gastronomie en de excellente services.

Over NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky bestaat in 2016 150 jaar en is misschien wel het bekendste hotel van Amsterdam. Na een renovatie van meer dan twee jaar is het 55-panden tellende complex compleet vernieuwd. Het hotel telt 451 kamers, waaronder de 120m2 tellende Royal Suite aan de Damzijde, met privélift en kogelwerend glas, en de Presidential Suite van 100m2. Voor zakelijke gasten biedt het hotel 2200m2 aan meeting- en eventruimte, waaronder de monumentale en bijzondere Wintertuin, waar hotelgasten bovendien iedere ochtend kunnen genieten van het uitgebreide NH Collection Breakfast. NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky is bij de Nationale Meeting Award 2016 uitgeroepen tot ‘Beste Meeting- en Eventlocatie van Nederland’ in de categorie Large (>250 personen). Culinaire liefhebbers kunnen voor een uitgebreid gastronomisch aanbod terecht in Grand Café Krasnapolsky, cocktailbar The Tailor (winnaar van de ‘Best New Hotel Bar of Amsterdam’ award 2016) en restaurant The White Room by Jacob Jan Boerma (3*Michelin voor Restaurant De Leest in Vaassen).