NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky wint Nationale Meeting Award

Amsterdams hotelicoon uitgeroepen tot 'Beste meeting- en eventlocatie van Nederland'.

AMSTERDAM - 18 FEBRUARI 2016 - NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky is tijdens de Nationale Meeting Awards van vakblad Meeting Magazine uitgeroepen tot 'Beste meeting- en eventlocatie van Nederland'. Zowel in het juryrapport als bij de publieksstemming kwam het bekendste conferentiehotel van Amsterdam als winnaar uit de bus. Hiermee mag het volledig vernieuwde hotel een jaar lang de prestigieuze titel dragen.

Gastronomie

De Nationale Meeting Award is een kroon op het keiharde werk dat het hotel heeft verzet. Na ruim twee jaar is het hotel compleet vernieuwd en zal het in april 2016 deel uitmaken van de officiële lancering van het premium NH Collection merk van NH Hotel Group in Nederland. NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky biedt zeventien state-of-the-art meeting en eventruimtes, waaronder de unieke en monumentale Wintertuin. Culinair genieten kan in Grand Café Krasnapolsky met prachtig uitzicht op de Dam en in de deze week geopende cocktailbar The Tailor in het hart van het hotel. Bijzonder is ook het optionele meeting en events banqueting menu, dat is samengesteld door 3* Michelin Chef Jacob Jan Boerma. De sterrenchef opent daarnaast in april 2016 restaurant The White Room in het hotel.

Voor Maarten Markus, Managing Director van NH Hotel Group, is deze prijs zeer speciaal:

"We zijn vereerd dat een toonaangevend vakblad als Meeting Magazine ons deze award toekent. Ons hotelteam staat dag en nacht klaar om te zorgen voor een memorabel verblijf voor onze gasten in NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky. De Nationale Meeting Award is hun verdienste!"

Over NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky

NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky kent een rijke historie en is beroemd tot ver buiten de landsgrenzen. Het pand werd in 1866 gekocht door de heer Krasnapolsky als koffiehuis. Namens haar cliënten verbouwt AXA Investment Managers - Real Assets het hotel momenteel in fases, in samenwerking met NH Hotel Group. Na de verbouwing telt het hotel meer dan 2.200 m2 evenementenruimte en 451 kamers, waaronder een Royal Suite van 120 m2 met een eigen lift, kogelwerend glas en een adembenemend uitzicht op de Dam.