Grand Café Krasnapolsky met Jacob Jan Boerma zoekt collega’s

NH Hotel Group verwelkomt talent tijdens unieke Recruitment Day

AMSTERDAM – 19 juni 2015 – Geen traditionele sollicitatiegesprekken bij NH Hotel Group. De hotelketen zoekt restaurant- en keukentalent voor het nieuw te openen Grand Café Krasnapolsky tijdens een unieke Recruitment Day op vrijdag 19 juni. De culinaire signatuur van het Grand Café is van 3*Michelin Executive Chef Jacob Jan Boerma. Boerma zal tussen 16:00 uur en 20:00 uur persoonlijk aanwezig zijn tijdens de Recuitment Day om talent voor zijn brigade te werven.

"Culinary Recruitment Experience"

Op 19 juni gaat NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky samen met Jacob Jan Boerma op zoek naar sterren voor verschillende functies voor het nieuwe Grand Café. Tijdens deze unieke Recruitment Day staan gastronomie en beleving voorop; geïnteresseerden kunnen tussen 16:00 uur en 20:00 uur hun zintuigen de kost geven en kennis maken met hun potentiële nieuwe werkgever. Gegadigden kunnen zich aanmelden via http://nh-events.com/grandcafekrasnapolsky

NH Collection
Vanaf november dit jaar zal NH Grand Hotel Krasnapolsky, voor velen in Nederland en daarbuiten ook zeker een begrip, als eerste Nederlandse hotel van NH Hotel Group haar deuren openen onder de NH Collection vlag. NH Collection is het upper-upscale merk van NH Hotel Group en onderscheidt zich op het vlak van gastronomie, technologie, innovatie en design. Een NH Collection hotel is een flagship hotel en dit geldt zeker voor NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky.
In 2014 is begonnen met een grootschalige restauratie van het gehele hotel. Meer dan 440 hotelkamers, publieke ruimten, meeting & event ruimtes, een fine dining restaurant, een grand café en een hotelbar: alles is compleet vernieuwd en daarmee is het hotel klaar voor de toekomst.

Uniek uitzicht op de Dam

Eén van de pijlers van NH Collection is de hoogwaardige gastronomie, die bijvoorbeeld al terug te vinden is in NH Collection hotels in Madrid. De samenwerking met 3*Michelin Executive Chef Jacob Jan Boerma past naadloos in deze merkstrategie.
Voordat NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky in november groots heropend wordt, is het geheel vernieuwde Grand Café Krasnapolsky een eerste voorproefje. De ruimte bestrijkt de volledige voorzijde van het hotel en biedt plaats aan 120 gasten voor zowel lunch als diner, met een ongekend uitzicht op de Dam. De menukaart is onder signatuur van Jacob Jan Boerma en naast een eigentijdse
hors-d'oeuvre bar kent het Grand Café een unieke Cake Room met huisgemaakte patisserie. s ‘Avonds kunnen gasten er genieten van een goed glas wijn met klassieke gerechten in een modern jasje.

Over NH Grand Hotel Krasnapolsky

NH Grand Hotel Krasnapolsky kent een rijke historie en is beroemd tot ver buiten de landsgrenzen. Het pand werd in 1866 gekocht door de heer Krasnapolsky als koffiehuis. Vanaf dat moment is het pand verder uitgebreid en beslaat het inmiddels 55 panden aan de Dam, Damstraat, Oudezijds Voorburgwal en Pijlsteeg.
Namens haar cliënten verbouwt AXA Real Estate momenteel in fases het hotel, in samenwerking met NH Hotel Group.
In totaal wordt €38 miljoen geïnvesteerd in het hotel, dat na de verbouwing meer dan 2.200 m2 evenementenruimte en 448 kamers telt, waaronder een Royal Suite van 150 m2 met een eigen lift, kogelvrij glas en een adembenemend uitzicht op de Dam.
NH Grand Hotel Krasnapolsky heropent in het najaar van 2015 als het eerste NH Collection hotel van Nederland: NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky.

NH Hotel Group is beursgenoteerd in Spanje met bijna 400 hotels in 29 landen in Europa, Afrika en Noord- en Zuid-Amerika. Onder de NH Hotel Group vallen de 3- en 4-sterren urban NH Hotels, de NH Collection flagship hotels, de nhow designhotels en de Hesperia vakantieresorts. Wereldwijd staan meer dan 20.000 medewerkers dag en nacht klaar om de beste service tegen de beste prijs te leveren voor de jaarlijks ruim 16 miljoen gasten.
Onlangs werd NH Hotel Group voor het tweede jaar op rij bekroond met een Zoover Award voor Beste Hotelketen.