NH Hotel Group presenteert VIP Level in NH Collection Eurobuilding

MADRID - 29 mei 2015 - In NH Collection Eurobuilding in Madrid is het VIP Level serviceconcept officieel gelanceerd. Gasten die kiezen voor het VIP Level kunnen genieten van verschillende privileges in het hotel, zoals voorrang bij reserveringen voor het enige 3* Michelinrestaurant in Madrid: DiverXO van David Muñoz. Ook biedt het VIP Level een eigen Guest Relations service, een VIP Breakfast Room en toegang tot de Executive Lounge. Deze lounge is gelegen op de Executive Floor, de vijftiende en tevens bovenste verdieping van het hotel, waar ook zes Junior Suites en een Presidential Suite van 150 m2 geopend zijn.

Extraordinary Experience

NH Collection Eurobuilding telt in totaal 64 VIP Level kamers, bestaande uit 55 Premium kamers met een oppervlakte variërend van 36 m² tot 40 m², waarvan 42 kamers met terras, 2 Premium High-Tech kamers van 40 m², 4 Junior Duplex Suites van 60 m², 2 Junior Suites van 110 m² met eigen terras en 1 Presidential Suite van 150 m². Het VIP Level biedt gasten een scala aan services en privileges in het hotel, zoals een privé-receptie en Guest Relations desk, een VIP Breakfast Room met een hoogwaardig a-la-carte aanbod, early check-in vanaf 12:00 uur, late check-out tot 14:00 uur, ongelimiteerde toegang tot het luxueuze Metropolitan Fitness & Wellness Centre en voorrang bij het reserveren van een tafel in het
3* Michelinrestaurant DiverXO, eveneens gesitueerd in het gebouw.

Premium services
Gasten die gekozen hebben voor het VIP Level kunnen ook genieten van aanvullende diensten buiten het hotel, zoals een Personal Shopper, premium shopping services bij El Corte Inglés en Las Rozas Village, Europcar Prestige Service (waarbij premium cars bij het hotel worden afgeleverd), snelle toegang tot het Prado Museum en het Thyssen museum en de mogelijkheid om een VIP-box in het nabijgelegen stadion van Real Madrid te reserveren.

Volgens Hugo Rovira, Managing Director van NH Hotel Group Spanje, Portugal en Andorra, past het VIP Level naadloos in de reeds bestaande services van het hotel : "Sinds de heropening, als NH Collection vlaggenschip in Spanje, is NH Collection Eurobuilding uitgegroeid tot één van de beste zakelijke en recreatieve hotel in Europa. Het biedt de gasten die ‘iets meer’ verwachten van hun reis alles wat ze nodig hebben om van hun verblijf een onvergetelijke ervaring te maken."